8 Nisan 2015 Çarşamba

Yoğun Bakım (Göğüs Hastalıkları): Tülay KESKİN

DOKTOR:
Tülay Keskin
AKADEMİK ÜNVAN:

ÜNVAN:
Uzman Tabip
BRANŞ:
Yoğun Bakım (Göğüs Hast.)
ÇALIŞTIĞI SAĞLIK MERKEZİ:
UÖzel Bahar Hastanesi
DOĞUM TARİHİ ve YERİ:
1973
MEZUN OLDUĞU OKUL-LİSANS:

İŞ DENEYİMİ:
Bursa Thsk- Toplum Sağlığı Merkezi (05.Şubat.2015)
Özel Bahar Hastahanesi (01.Haziran.2011 - 26.Aralık.2011)
Ş.Urfa / Özel OSM Ortadoğu Hastahanesi (18.Şubat.2010 - 25.Mayıs.2011)
Ş.Urfa /  Eğt. ve Arş.Hst. (09.Ekim.2009 - 18.Şubat.2010)
TEL:0 224 808 3 000
ADRES:Bursa Thsk- Toplum Sağlığı Merkezi 
Ahmet Paşa Mah. Fevzi Çakmak Cad. No: 53 Bursa

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Tülay hanım beni sağlığıma kavuşturan doktorum ne kadar teşekkür etsem az kalır güler yüzü sabrı tecrübesi ile hayatımdaki şansım doktor Tülay Keskin hanımdır

Unknown dedi ki...

Nasıl başlasam bilmiyorum. Ben altı yaşındayken beni tedavi etmiştiniz. Hatırlıyor musunuz bilmiyorum ama ben Medine Göktepe. Bizim eve gelip sürekli bana oyuncaklar, tokalar alırdınız. Bugün aklıma geldiniz size ulaşmak istiyorum lütfen numarasını veya e-mail adresini bilen biri varsa gönderebilir mi?

Unknown dedi ki...

Tülay hanım Babamın eski doktorusunuz size nasil ulaşabilirim