18 Eylül 2007 Salı

Enfeksiyon (İntaniye) Hastalıkları

Enfeksiyon Hastalıkları ve 
Klinik Mikrobiyoloji Doktorları
 Alfabetik Sıraya Göre (Hastahaneler)

Ali Osman Sönmez Onkoloji Hastahanesi
Uzm.Dr.Şülin Karakurt Özer

Doktorun İsmi:Şulin ÖZER 
Doktorun Branşı:ENFEKSİYON 
Doktorun Ünvanı:Uzm.Dr. 
Mezun / Uzman Oldugu Okul:EGE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ/TRAKYA ÜNİ.TIP FAKÜLTESİ Mezuniyet Yılı / ihtisas:1992/1997 E-Posta Adresi:mozer@ttnet.net Telefon:2238200
...................................................................................................................................................
BURSA DEVLET HASTANESİ ENFEKSİYON HASTALIKLARI DOKTORLARI

Berrin TEBER-Uzm. Hekim
Havva KENTSU-Uzm. Hekim
Hayati KARA-Uzm. Hekim
Mustafa EKİNCİ-Uzm. Hekim
Necmi TUNÇ-Uzm. Hekim
Yılmaz ATA-Uzm. Hekim 
KURUM ADRESİ:
Bursa Devlet Hastanesi
Hasta Yurdu Cad
Telefon: (0224) 220 00 20
Faks: (0224) 220 04 77
İlçe: OSMANGAZİ
İl: BURSA
Email: bilgi@bursadevlethastanesi.gov.tr
Web Sitesi: www.bursadevlethastanesi.gov.tr

..................................................................................................................................................
Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi
Mikrobiyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları
Enfeksiyon Hastalıkları Ana Bilim Dalı 
Öğretim Üyeleri: 
Prof.Dr.Safiye Helvacı
Prof.Dr.Reşit Mıstık
Prof.Dr.Emin Halis Akın   
1963 yılında Finike’de doğdum. İlk ve orta öğrenimimi Finike’de tamamladıktan sonra, liseyi İzmir Atatürk Lisesinde yatılı olarak okudum.   1986 yılında İstanbul Üniversitesi Cerrahpaşa Tıp Fakültesinden mezun oldum, 1986-1989 yılları arasında mecburi hizmetimi ve askerlik  görevimi yaptım.  1989 yılında Tıpta Uzmanlık Sınavı’nı kazanarak, Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Mikrobiyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları  Kliniğinde ihtisasa başladım. 1994 yılında enfeksiyon hastalıkları ve klinik mikrobiyoloji uzmanlığını aldım ve 1999 yılında bu alanda doçent oldum.  2005 yılında profesörlüğe atandım.  2001-2008 yılları arasında Akreditasyondan Sorumlu Tıp Fakültesi Dekan Yardımcılığı yaptım ve bu dönemde Hastanemiz JCI tarafından akredite edildi. Hastaneyi akreditasyona taşıyan sürecin ve ekibin  içinde yer aldım. 2007 yılından bu yana Türk Klinik Mikrobiyoloji ve İnfeksiyon Hastalıkları Derneği Yönetim Kurulu üyesiyim. 2011 yılından bu yana da Uludağ Üniversitesi  Senatosu  üyeliğini sürdürmekteyim.
Doç.Dr.Yasemin Heper
Doç.Dr.Emel Yılmaz
Uzm.Dr.Esra Kazak

Araştırma Görevlileri:
Dr. Çınar Öztürk
Dr. Ahmet Özmen
Dr. Sezin Zorlu
Dr. Tülay Şener
Dr. Emel Aslan
Dr. Faruk Karakeçili
Dr. Ayşe Oğuz Ayarcı
Dr. Gülçin Bölük
Dr. Hicran Akın
Dr. Gülay Çekiç
Dr. Meltem Öner
Dr. Didem Özer
Dr. Ali Rıza İlbaşı
Dr. Nesrin Kebabcı 
Adres : Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı
Görükle / BURSA
Hastane Tel : (+90 224) 295 00 00
Hastane Genel E.posta : suam@uludag.edu.tr
..................................................................................................................................................
Tıbbi Mikrobiyoloji Ana Bilim Dalı
Öğretim Üyeleri:
Prof.Dr.Okan Töre
ADI SOYADI:Okan TÖRE
DİPLOMA DERECESİ Tıp Doktoru.
AKADEMİK ÜNVANI:Profesör
YABANCI DİL BİLGİSİ:İngilizce
AKADEMİK BİRİMİ:U.U Tıp Fak.Temel Tıp Bilimleri
İŞ ADRESİ :Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
İŞ TEL/FAKS :2954101
e-POSTAokant@uludag.edu.tr
CEP TELEFONU :
KİŞİSEL WEB SAYFASI  :

KISA ÖZGEÇMİŞ:
(TEMEL EĞİTİM VE AKADEMİK GELİŞİM)
Uludağ Üniv.Tıp Fak.             13.06.1991 (Profesör)                    
Uludağ Üniv.Tıp Fak              27.06.1983 (Doçent)
Uludağ Üniv.Tıp Fak.             09.04.1982 (Yrd.Doç.)
GATA.                                    30.07.1974 (Uzman)
Ankara Üniv.Tıp Fak             20.07.1968 (Tıp Doktoru)
  
    



 Prof.Dr.Suna Gedikoğlu 
ADI SOYADI:Suna  GEDİKOĞLU
DİPLOMA DERECESİ:Tıp Doktoru
AKADEMİK ÜNVANI:Profesör
YABANCI DİL BİLGİSİ:İngilizce
AKADEMİK BİRİMİ:U.U Tıp Fak. Temel Tıp Bilimleri
İŞ ADRESİ:Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
İŞ TEL/FAKS :2954111
e-POSTAsunag@uludag.edu.tr
CEP TELEFONU :
KİŞİSEL WEB SAYFASI  :

KISA ÖZGEÇMİŞ:
(TEMEL EĞİTİM VE AKADEMİK GELİŞİM)
Uludağ Ün.Tıp Fak.          07.11.1996 (Profesör)
Uludağ Ün.Tıp. Fak          28.03.1991 (Doçent)
19 Mayıs Ün..Tıp Fak      30.04.1982   1982   (Yrd. Doç.)     Hacettepe Ün.Tıp Fak.    18.04.1979 (Bakt.Uzmanı)
Hacettepe Üniv.Tıp Fak.     1974 (Tıp Doktoru)
  


  
 Prof.Dr.Güher Göral

ADI SOYADI:Güher GÖRAL
DİPLOMA DERECESİ:İstanbul Ün.Fen Fak.Zooloji Bölümü
AKADEMİK ÜNVANI:Profesör
YABANCI DİL BİLGİSİ:İngilizce
AKADEMİK BİRİMİ:U.U Tıp Fak. Temel  Tıp Bilimleri
İŞ ADRESİ:Mikrobiyoloji Anabilim Dalı
İŞ TEL/FAKS :2954112
e-POSTAguher@uludag.edu.tr
CEP TELEFONU :
KİŞİSEL WEB SAYFASI  :

KISA ÖZGEÇMİŞ:
(TEMEL EĞİTİM VE AKADEMİK GELİŞİM)
Uludağ Ün.Tıp Fak.            16.10.1997 (Profesör)
Uludağ Ün.Tıp Fak.            14.10.1991 (Doçent)
Uludağ Ün.Tıp. Fak            09.04.1986 (Yard.Doç.)
Uludağ Üniv.Tıp Fak.         05.11.1981 (Doktora
Uludağ Üniv.Tıp Fak           27.06.1978 (Uzman) 
İst.Ün.Fen Fak.Zooloji Böl.  Ekim-1971































Prof.Dr.Beyza Ener
ADI SOYADI:Beyza ENER
DİPLOMA DERECESİ:Tıp Doktoru
AKADEMİK ÜNVANI:Profesör
YABANCI DİL BİLGİSİ:İngilizce
AKADEMİK BİRİMİ:U.U Tıp Fak. Temel Tıp Bilimleri
İŞ ADRESİ:Mikrobiyoloji  A.B.D.
İŞ TEL/FAKS :2954113
e-POSTAbener@uludag.edu.tr
CEP TELEFONU :
KİŞİSEL WEB SAYFASI  :

KISA ÖZGEÇMİŞ:
(TEMEL EĞİTİM VE AKADEMİK GELİŞİM)
Uludağ Ün.Tıp. Fak        26.07.1999 (Profesör)
Uludağ Ün.Tıp Fak        12.06.1995 (Doçent)
Marmara Ün.Tıp Fak      20.03.1992 (Yrd.Doç.)
Marmara Ün.Tıp Fak      28.03.1991 (Uzm.Dr.)
Ankara Ün.Tıp Fak.        01.02.1987 (Tıp Doktoru)
  








Prof.Dr.Cüneyt Özakın
ADI SOYADI:Cüneyt ÖZAKIN
DİPLOMA DERECESİ:Tıp Doktoru
AKADEMİK ÜNVANI:Doçent
YABANCI DİL BİLGİSİ:İngilizce
AKADEMİK BİRİMİ:U.Ü.Tıp Fak.Temel Tıp Bilimleri
İŞ ADRESİ:Mikrobiyoloji A.B.D.
İŞ TEL/FAKS :2954115
e-POSTAozakin@uludag.edu.tr
CEP TELEFONU :
KİŞİSEL WEB SAYFASI  :

KISA ÖZGEÇMİŞ:
(TEMEL EĞİTİM VE AKADEMİK GELİŞİM)
Uludağ Ü.Tıp Fak.        06.01.2006 (Doçent)
Uludağ Ü.Tıp Fak.        25.09.2000 (Yrd.Doç.)
Uludağ Ü.Tıp Fak.        26.12.1996 (Mikrobiyoloji Uzmanı)
Ankara Ü.Tıp Fak.        01.08.1989 (Tıp Doktoru)
  














Doç.Dr.Barbaros Oral 
1965 yılında Bursa’da doğdum. İlköğrenim’imi Bursa Atatürk İlkokulu, orta ve lise öğrenimimi Bursa Erkek Lisesi’nde tamamladım. 1982 yılında Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi’ne girerek 1988 yılında mezun oldum. 1988-1989 yılları arasında Mardin Gercüş Sağlık Ocağı’nda pratisyen olarak mecburi hizmetimi yaptım. 1989 Aralık ayında Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji uzmanlık eğitimime başladım. 1993 yılında Uludağ Üniversitesi desteği ve YÖK bursu ile Londra Üniversitesi Royal Postgraduate Medical School’da İmmünoloji yüksek lisans (MSc) programına başladım. 1994 yılında “The use of calcein-AM to measure the response of an endothelial derived cell line (EA.hy-926) to hydrogen peroxide” başlıklı tezimle MSc ünvanını alarak aynı yerde İmmünoloji doktora programına başladım. 1997 yılında doktora çalışmalarımı bitirerek “Use of gene transfer to protect cells from Oxidant-mediated injury” başlıklı tezimle PhD (bilim doktoru) ünvanını aldım ve yarım kalan uzmanlık eğitimimi tamamlamak üzere Türkiye’ye döndüm. 1998 Kasım ayında “Tüberküloz plörezide koruyucu immün yanıtın farklı parametrelerle değerlendirilmesi” konulu tezim ile Enfeksiyon Hastalıkları ve Klinik Mikrobiyoloji Uzmanı ünvanını aldım. 1999 Mart ayında Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Mikrobiyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı’nda Yardımcı Doçent ünvanı ile göreve atandım. 1999 yılı Eylül ayında Balıkesir Asker Hastanesi’nde İntaniye Servis şefi olarak askerlik görevime başladım. 2000 yılında askerlik görevimi tamamladım ve Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Mikrobiyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı’ndaki görevime döndüm. 3 Nisan 2002 tarihinde Mikrobiyoloji-İmmünoloji- doçenti ünvanını almış olup halen Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Mikrobiyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı’nda öğretim üyesi olarak görevimi sürdürmekteyim.
Doç. Dr. Ferah Budak 
Yard. Doç. Dr. Melda Sınırtaş
Uzm. Dr.
Oktay Alver
Uzm. Dr.
Sevim Akçağlar
Adres : Uludağ Üniversitesi Tıp Fakültesi Dekanlığı
Görükle / BURSA
Hastane Tel : (+90 224) 295 00 00
Hastane Genel E.posta : suam@uludag.edu.tr
..................................................................................................................................................

ÇEKİRGE DEVLET HASTANESİ
ENFEKSİYON HASTALIKLARI VE KLİNİK MİKROBİYOLOJİ DOKTORLARI
Nebahat DİKİCİ-Uzm. Hekim
Nermin ÖZTÜRK-Uzm. Hekim
Nurgül BAYAT-Uzm. Hekim
Okan KÖLGELİ-Uzm. Hekim
Teoman ÇINAR-Uzm. Hekim
KURUM ADRESİ:
Çekirge Devlet Hastanesi
Mutluevler Mah. Nazlı Cad.No:Bila
16090 Osmangazi – BURSA
Telefon: 0 (224) 239 36 36
Fax: 0 (224) 233 41 01

Hiç yorum yok: